Naujienlaiškiai

Naujienlaiškiai – tai efektyvus, greitas ir pigus būdas pasiekti jūsų klientus! Kiekvienas iš mūsų bent kelis kartus per dieną tikriname savo el. pašto dėžutę, el. laiškus gauname ir į savo išmaniuosius prietaisus, tad kodėl neišnaudojus šio kanalo bendravimui su vartotojais? Taip jūs galite tiesiogiai pasiekti savo klientus ir pranešti apie naujienas, nuolaidas, specialius pasiūlymus ir pan.

 

Pagrindiniai reklamos elektroniniu paštu privalumai:

  • Auditorijos pasirinkimas. Tarkime, elektroninė parduotuvė prekiauja vyriškais ir moteriškais drabužiais, tai laišką, kuriame reklamuojami vyriški drabužiai, galima siųsti tik vyrams. Taip reklamos efektyvumas bus didesnis.
  • Galimybė sužinoti, kas domina klientus. Elektroniniai laiškai, su tam tikrais įrankiais, turi puikias galimybes stebėti skaitytoją: matyti ar laišką perskaitė, ant kurios nuorodos laiške paspaudė, ką veikė puslapyje paspaudęs ant nuorodos. Jeigu skaitytojas ir nepadarė konversijos, bet paspaudė ant nuorodos, galima matyti, kas jį sudomino.
  • Matomumo didinimas. Dauguma verslo savininkų nenori per dažnai siųsti savo reklaminių laiškų klientams, bet reikia suprasti, kad užsiprenumeruodamas reklaminius laiškus (naujienlaiškius), klientas sutiko ir nori gauti reklamą. Reikia nebijoti siųsti reklaminius laiškus dažnai, nes kuo daugiau kartų potencialūs klientai matys besireklamuojančią įmonę, tuo daugiau šansų, kad jie įvykdys konversiją.
  • Pardavimų didinimas. Nesvarbu, ar įmonė parduoda savo prekes ar paslaugas internetu, ar turi realią parduotuvę – elektroniniai laiškai yra geras kanalas pardavimams skatinti. Remiantis ExactTarget duomenimis, 50% vartotojų, kurie padarė pirkimus internetu, naudojosi reklaminiais laiškais, kurie turi vieną didžiausių konversijų rodiklių iš visų reklamos kanalų. Naujienlaiškiai ypač naudingi pristatant naujas prekių linijas ar paslaugas.
  • Lojalumo didinimas. Konversijų siekimas yra vienas svarbus žingsnis versle, bet lemiamas verslo sėkmės veiksnys yra lojalių klientų didinimas. Vienas iš efektyviausių būdų tai daryti yra naujienlaiškiai. Lojalių klientų didinimo viena iš strategijų gali būti, pavyzdžiui, po pirkimo nusiųsti padėkos laišką, kad pirko, tolimesni laiškai galėtų būti susiję su tuo, kaip naudotis įsigyta preke ar panašūs laiškai. Tai pat galima siųsti laiškus sveikinant su gimtadieniu ir dovanojant kuponus.
  • Statistikos sekimas. Vienas iš privalumų yra reklaminių laiškų statistikos sekimas, nes nesunkiai galima suskaičiuoti investicinę grąžą ir taip lyginti su kitais reklamos kanalais. Tai pat yra matomi laiško atidarymo rodikliai, paspaudimų ant nuorodų esančių laiške rodikliai.

Reklama elektroniniu paštu, dėl savo lankstumo ir mažos kainos, yra efektyvi daugumoje veiklų. Pasirinkus tinkamą strategiją ir išnaudojant visus teikiamus privalumus, galima pasiekti ypač gerų rezultatų.

 

 

Kontaktai

Kontaktai:

Telefono numeris: +370 644 24355

El. paštas: giedrius.cesna@hotmail.lt

Skype: giedrius.cesna

LinkedIn.com profilis: Spausti čia

 

 

Arba tiesiog užpildykite šią formą: