Kas yra konversijų rodiklio optimizacija?

Pagrindinis konversijų rodiklio optimizavimo tikslas yra gauti kuo daugiau naudos iš esamų puslapio lankytojų. Konversijų rodiklių optimizavimas, tai pat naudingas ir patiems lankytojams, nes jiems stengiamasi pateikti, kuo aktualesnę informaciją, sukurti kuo patogesni puslapį. Viena iš užsienio konversijų optimizavimo įmonių „Qualaroo“ konversijų optimizavimą apibūdina taip: konversijų rodiklio optimizavimo reikšmę galima apibūdinti kaip metodą, naudojant analizę ir lankytojų atsiliepimus, pagerinti internetinio puslapio našumą. Paprastai kalbant, konversijų rodiklio optimizavimas – tai būdas surasti problemas, dėl kurių lankytojai neatlieka mums naudingų veiksmų ir tas problemas pataisyti.

Konversijų rodiklio optimizacija:

  • Yra struktūrizuotas ir sisteminis požiūris siekiant pagerinti internetinio puslapio našumą.
  • Atliekama remiantis informacija – analizėmis, lankytojų apklausomis.
  • Atliekama pagal internetinio tinklalapio tikslus ir poreikius.
  • Naudoja esamą lankytojų srautą siekiant iš jo išgauti didžiausią naudą.

Norint atlikti konversijų rodiklio optimizaciją, ypač svarbu yra nusistatyti internetinio puslapio lankytojų veiksmus, kurie bus stebimi, analizuojami ir optimizuojami. Dažnai tokiais veiksmais tampa: apsilankymas „kontaktų“ puslapyje, tam tikras atsisiuntimas, registracija, prenumeracija ar pirkimas. Stebėjimui, analizei ir optimizavimui šiuo metu yra sukurta puikių įrankių, kurie padeda stebėti ir sekti kiekvieną lankytojo veiksmą puslapyje, taip nustatant puslapio silpnąsias vietas, kurioms reikalinga optimizacija, siekiant pagerinti situaciją.

Konversijų rodiklis – tai procentas, nurodantis, kiek apsilankiusių žmonių atlieka naudingą veiksmą.

http://www.yngmedia.com/wp-content/uploads/2014/03/blog.8.png

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.