Vaizdinė (banerinė) reklama internetinėse svetainėse

Tekstinė reklamos forma yra svarbi, bet vaizdinė reklama savo vietą reklamoje turi tai pat. Vaizdiniai skelbimai skiriasi nuo tekstinių tuo, kad jie yra interaktyvesni, gražiau pateikia informaciją, labiau patraukia dėmesį. Dėl jų gražios išvaizdos dažnai juos galime pamatyti įvairiose internetinėse svetainėse.

Internetinės reklamos būdų kaip ir tam skirtų priemonių yra įvairių. Tas pats ir su vaizdine reklama, vien naudojantis Google vaizdinės reklamos tinklą, galima pasiekti daugiau nei 4 milijardus puslapio peržiūrų per dieną arba tiksliau – tiek kartų gali būti parodoma reklama .

Vaizdinės reklamos tinklo pagrindinis elementas yra vaizdinis skelbimas, kuris gali būtų įvairių stilių, pavyzdžiui: paveikslėlis, iliustracija, judantis paveikslėlis.

banerine reklama

Vaizdiniai skelbimai gali būti efektyvūs, jeigu pasirenkama tinkama „žinutė“, pasirinkta tinkama auditorija, kas turi matyti tą vaizdinį skelbimą, kokie reklamos tikslai. Kaip ir visi reklamos būdai ir šis turi savo privalumus ir trūkumus.

Šio reklamos būdo privalumai:

  • Vaizdiniai skelbimai leidžia pateikti norimą „žinutę“ naudojant įvairius grafinius elementus, kaip: vaizdo įrašai, transliacijos, įvairūs judantys paveikslėliai. Šiomis dienomis yra nesunku sukurti akį patraukiantį vaizdinį skelbimą, nes tai neprailgina puslapio krovimo laiko, kas buvo anksčiau .
  • Vaizdinių skelbimo pagrindinė funkcija yra prekės ženklo žinomumo didinimas, nes, net jeigu vartotojas naršantis internete ir nepaspaudžia reklaminio skelbimo, bet jį jau pamato tai jau yra naudinga, nes didina prekės atpažinimą.
  • Vaizdinė reklama yra pigesnės, nei reklama paieškos sistemose.

Trūkumai:

  • Vaizdinės reklamos skelbimai sąlyginai turi žemą paspaudimų dažnio rodiklį 0.1 – 0.2%.
  • Vaizdinės reklamos skelbimų rodymo vietas sunku sukontroliuoti, dėl šios priežasties, jeigu skelbimai rodomi tarkime prie pornografijos, azartinių žaidimų, rasistinio turinio, tai gali pakenkti prekės ženklo reputacijai .
  • Yra vaizdinės reklamos tipų, kaip žybsintys, iššokantys, išlendantys vaizdiniai skelbimai, kurie neigiamai veikia daugumą vartotojų.
  • Tarp vartotojų populiarėja reklamą blokuojančios programos.

Vaizdinė reklama turi savo tam tikrą paskirtį, dėl to išsikėlus konkrečius reklamos tikslus, sukūrus profesionalius vaizdinius skelbimus ir pasirinkimus reklamos rodymo vietas, tai reklama gali būti sėkminga.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.