Internetinės reklamos pradžia

http://blog.socialintent.com/wp-content/uploads/2011/04/history-of-internet-marketing-1024x285.png

9-ame dešimtmetyje, kai buvo pristatytas komercinis internetas ir išpopuliarėjo kompiuteriai, niekas negalvojo apie reklamą. Internetas buvo skirtas informacijos dalinimusi ir el.pašto paslaugoms naudotis, bet reklamos specialistai greitai pastebėjo internetinės reklamos galimybes ir jų potencialą. 1990 metais Tim Berners-Lee sukūrė pirmąję naršyklę WordWideWeb. Ši naršyklė nesusilaikė daug populiarumo, bet netrukus buvo išleista dar viena naršyklė – Mosaic, kuri buvo sukurta Ilinojaus universitete. Mosaic naršyklė turėjo grafinę sąsają bei ją buvo lengva įrašyti ar ištrinti iš kompiuterio. Po tokių inovacijų internetinė erdvė pradėjo sparčiai plėstis. Augant interneto vartotojų skaičui pradėjo atsirasti ir dabar puikiai žinomos kompanijos, kaip: Yahoo (1994 m.), Amazon (1995 m.), Google (1996 m.) .

Pagal Frederic Newell knygoje Loyalty: Customer Relationship Managament in the New Era of Internet Marketing žmonės įžengė į interaktyvų amžių 1995 metai. Tai buvo metai, kai pirmą kartą asmeninių kompiuterių pardavimai aplenkė televizorius (JAV). Tais pačiais metais elektroninių laiškų skaičius aplenkė paprastus laiškus, o 1998 metais internetas tapo standartu ir vartotojų skaičius pradėjo didėti tarp platesnės auditorijos vartotojų, ne tik tarp tų, kurie lankė aukštąsias mokyklas.

Tokia buvo internetinės reklamos pradžia, toliau su dar greitesniu interneto augimu, tai pat augo internetinės reklamos būdai ir galimybės, kuriuos apžvelgsime tolimesniuose poskyriuose.

Leave a Reply

Your email address will not be published.